Kako trebam postupiti s pritužbom?

Reklamacije tijekom transporta
Unatoč činjenici da je roba pakirana sigurno i na način da je mogućnost oštećenja tijekom transporta svedena na minimum, može se dogoditi da do oštećenja ambalaže ili same robe dođe tijekom transporta. Ukoliko prilikom preuzimanja robe uočite oštećenje pakiranja, provjerite kompletnost pošiljke, odnosno provjerite cjelovitost robe. Ukoliko je roba mehanički oštećena, nemojte preuzimati pošiljku i napišite Prijavu oštećenja kod prijevoznika. Ujedno vas molimo da pošaljete informativni e-mail na info@senzacne.sk kako bismo što prije saznali ovu činjenicu i mogli je riješiti. Nakon toga ćemo vas kontaktirati u vezi sljedećeg postupka.
Ukoliko oštećenja otkrijete tek nakon primitka robe, obavijestite nas o tome putem obrasca koji ispunite i pošaljete zajedno s robom u roku od 48 sati.

Reklamacije u jamstvenom roku
Ako vaš proizvod ima nedostatak koji je pokriven jamstvom, ispunite obrazac i donesite nam ga zajedno s reklamiranom robom u jednu od naših trgovina u Čadcu i Velky Rovno ili ga pošaljite na poštansku adresu Senzacne.sk operater internetske trgovine naveden u nastavku. Pošaljite robu čistu! Ne zaboravite na svu potrebnu dokumentaciju koja je potrebna za obradu i rješavanje vašeg zahtjeva (originalni račun, dokaz o uplati, jamstveni list).