Kako trebam postupiti s pritužbom?

Reklamacije tijekom transporta
Unatoč činjenici da je roba pakirana sigurno i na način da je mogućnost oštećenja tijekom transporta svedena na minimum, može se dogoditi da do oštećenja ambalaže ili same robe dođe tijekom transporta. Ukoliko prilikom preuzimanja robe uočite oštećenje pakiranja, provjerite kompletnost pošiljke, odnosno provjerite cjelovitost robe. Ukoliko je roba mehanički oštećena, nemojte preuzimati pošiljku i napišite Prijavu oštećenja kod prijevoznika. Ujedno vas molimo da pošaljete informativni e-mail na info@senzacne.sk kako bismo što prije saznali ovu činjenicu i mogli je riješiti. Nakon toga ćemo vas kontaktirati u vezi sljedećeg postupka.
Ukoliko oštećenja otkrijete tek nakon primitka robe, obavijestite nas o tome putem obrasca koji ispunite i pošaljete zajedno s robom u roku od 48 sati.

Reklamacije u jamstvenom roku
Ukoliko Vaš proizvod ima nedostatak koji je pokriven jamstvom, ispunite obrazac i donesite nam ga zajedno s reklamiranom robom u našu trgovinu u Čadcu ili ga pošaljite na dolje navedenu poštansku adresu operatora internetske trgovine Senzacne.sk . Pošaljite robu čistu! Ne zaboravite svu potrebnu dokumentaciju koja je potrebna za obradu i rješavanje vašeg prigovora (originalni račun, dokaz o uplati, jamstveni list).


Adresa za povrat robe ili reklamaciju: 


Senzačne s.r.o. 
Námestie slobody 61, 
02201 Čadca
Slovačka


Pakete na drugoj adresi ne primamo!!!